Vitir namazının üçüncü rekatında tekbir almayı unutan kimse ne yapmalıdır?

Konusu 'Namaz kılmak' forumundadır ve Lasey tarafından 4 Ekim 2015 başlatılmıştır.

  1. Lasey

    Lasey Admin

    Vitir namazında kunut yapmak yani rekat içinde tekbir almak (Kasani, Bedaiu’s-Sanai’, II, 229) ve dua okumak vaciptir.


    Bir kimse kunut yapmayı unutur ve rükudan sonra hatırlarsa ondan kunut düşmüş olur (Kasani, Bedaiu’s-Sanai’, II, 234). Bunun yerine namazın sonunda sehiv secdesi yaparak namazını tamamlar (Alauddin Abidin, el-Hediyyetu’l-Alaiyye, 108).